Продукти

Покупцю

Зв'язатись

RU
UA

Центр підтримки

Обмін та повернення

Умови повернення товару
Oclean надає найкращі умови повернення. Термін повернення товару подовжено до 30 днів!
Будь ласка, переконайтесь що товар підлягає поверненню. Мають бути дотримані наступні умови:
  1. Упаковка товару ціле;
  2. Комплектація до товару ціла і в повному розмірі;
  3. Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товари в незмінному вигляді.
Зверніть увагу, що згідно з “Законом про захист прав споживачів” зубні щітки, насадки та іригатори неналежної якості НЕ підлягають обміну/ поверненню.
У разі несправності товару, що був придбаний, будь ласка, зверніться до сервісного відділу для перевірки товару на вказаний дефект. Ми зробимо заміну або повернення коштів, в разі підтвердження несправності за вини виробника.”
Що потрібно для оформлення повернення?
  1. Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
  2. Гарантійний талон магазину або чек* — за відсутності доступу до телефону.
  3. Дані користувача банківської картки, у разі оплати товару безготівковим способом.
  4. Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Як надіслати пристрій?
Для створення заявки на обмін/повернення зверніться за телефоном 0 800 209 464 або в будь-якому месенджері. Після формування заявки вам буде надана адреса для надсилання службою доставки «Нова Пошта». Всі витрати за доставку, у випадку обміну або повернення товару, магазин бере на себе. Також можна звернутись до шоуруму за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21–23.
Як відбувається повернення товару?
  1. Отримуємо звернення. Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 209 464 або у будь-якому месенджері.
  2. Відправка товару. Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
  3. Отримання і перевірка товару сервісним відділом. Для оцінки товару на дотримання правил повернення необхідно перевірити стан упакування, справність та цілісність товару. Перевірка може тривати до 14 днів.
  4. Підтверджуємо повернення грошових коштів або заміну. Після перевірки ми повертаємо грошові кошти або відправляємо вам заміну товару. Повернення коштів може тривати до 5 банківських днів з дня підтвердження повернення.
Якщо ви маєте додаткові питання,напишіть нам!